úterý 7. prosince 2010

chovatelé.....???

Vzhledem k tomu, že žijeme v demokratické společnosti, kde má každý občan právo nejen na vlastní názor, ale i na svobodnou možnost šíření svého názoru, jsem byla včera skutečně zaskočena reakcí paní P., chovatelky barzojů, deerhoundů a vlkodavů.
Dotyčná paní si přečetla článek na mých stránkách, který vyjadřuje mé stanovisko k výsledkům jedné zahraniční výstavy, kde se okrajově zmiňuji o jejím psu a hrubě mě napadla. Naštěstí se jednalo o útok pouze verbální, ovšem na takové úrovni, že by se za něj nemusel stydět ani dělník menšinové národnosti. Tušila jsem, že paní P. bude mít asi zvláštní náturu, zvlášť když není schopná odpovědět mi na výstavě na zdvořilý a hlasitý pozdrav, ovšem že se sníží k nečemu takto ubohému a slabošskému, to jsem opravdu nečekala. Samozřejmě, kritika není příjemná nikomu, ale slušný člověk dokáže reagovat slušně. Podle plamenného projevu usuzuji, že paní P. si je plně vědoma toho, že moje kritika na adresu jejího psa je zcela oprávněná a svým nevhodným chováním se snaží odvést pozornost od jeho nedostatků a přenést spor do osobní roviny mezi mnou a jí. Ačkoliv vulgarismy, které na mě vychrlila se mě dotkly, nemám strach a necítím potřebu se svého názoru vzdát a stále si za ním stojím.

Žádné komentáře:

Okomentovat